Nu är Helgen slut...

Och det är väl lika bra det, känner att jag gnällt något enormt mycket, men är det konstigt med tanke på hur allt är.....?
 
Idag har Vs matvägran varit total sånär som på lite smutsig kattsand och maizenamjöl. Kattsanden gav mig panik och till hennes stora lycka blev det ett bad och tandborstning av det, hon älskar båda delarna!

H har varit med Pappa ute i skogen hela dagen och det behövde han nog efter allt sitta inne dom senaste dagarna pga sjukdommar och storm, även jag och lillfis tog oss en promenad. Vi skulle titta på hästarna på ridskolan, hon visade ingen direkt reaktion när jag pratade om det innan vi kom fram, men när hon såg dom på långt håll blev hon glad och ropade ponny... öh hum???

Eftersom lilla V inte är ett dugg bättre så blir det att ringa hennes läkare i morgon, känner att det bara har gått såååå för långt även trots täta vägningar och läkarbesök, detta håller helt enkelt inne kanske är bäst med PEG ändå :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0