Helt slut....

Natten i natt var inte min, Började redan vid 22 tiden igår att spruta medicin i H för den jäklans Astman. Vid 00 tiden var han bättre, men då vaknade V med feber och rossel i lungorna, höll låda till ca 3 tiden när det var dax för H s medicin igen :-(
Klockan 8 vaknade H upp och väckte mig och sin lillasyster, just därför är jag helt slut i dag och det är inte många knop som blivit gjorde. Nu står deg på jäsning så V kan få lite bröd till frukost, men jag är ingen bagare och tydligen är degen ingen jäsare så det ser rätt illa ut:-(

Kladdisen jag gjorde i går, smakade ännu mer smaskens i dag konstaterade jag och H. Vanna däremot vägrar smaka, tack för det televerket.

Jag är nu färdig som artist och vägrar laga mat, jag vill ha pizza men frågan är ju vad man hittar på till liten???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0