Detta med att baka....

Jag har aldrig varit något stort fan av att baka, men nu när man är tvungen för att V ska få något gör ju inte det hela lättare. I går blev brödet så hårt så man fick starta upp motorsågen för att ordna en skiva till frukost (kanske inte)..

Alltså blev jag så illa tvungen att baka nytt, även denna gången blev det en flopp eller vad ska man säga om "frallor" som blir tunnbröd??



Här hemma är det som oftast krassligt. H är uberspeedad som vanligt och gör vad han kan för att reta gallfeber på sin syster, som även hon är risig, flera timmar som varit vakna i natt med  för den där astman, kan det inte bara vända? jag orkar verkligen inte med att aldrig få sova. Om dagarna går jag runt som i dvala med den ständiga huvudvärken och längtar tills kvällen ska komma och man får krypa under täcket.

Hoppas på en bättre dag i morgon, då har H tänkt åka med pappa och "ackte".

Vanna har fortfarande exemiga ögon och vi måste försöka hitta ett hem till pippi under några veckor för att se om V blir bättre... Tack och hej, leverpastej :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0