Snart är det jul:-)

Eller kanske inte,  men efter att det snöade här för någon vecka sen så har den där mys-jul-känslan lixom byggt bo i mej.

Jag köper pepparkakor och julmust och planerar i skallen och hoppas så på att vi får huset, tänk vad underbart julfint det skulle bli där(ja jag vet att jag är så larvig som tänker så)

För mej har julen blivit viktig jag vill  att mina barn (även dogsen och Daniel såklart) ska känna det samma. Man ska hålla på och julstöka i minst en månad, så är det bara!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

ÅÅåååå wiiiiii!! Jag är precis likadan :) De dummaär bara att jag får den dsär härliga känslan helt fel, kan komma på våren eller när som. Jag har oxå druckit julmust och jag har en i kylen osm bara ligger och väntar på mej :) Glögg har jag köpt men inte druckit än. Vi ska ha dop den 28 november och då tänkte jag bjuda på glögg och pepparkakor. Julen är underbar! Undrar bara hur vi ska kunna ha gran... Vi skippade de förra året men i år SKA vi ha. Var på julmarknad för 2 helger sedan med Malte och där fanns förstås julgranar med kulor och grejer. De gick inte så bra... Så frågan är. Hur gör ni? Misstänker att ni har samma problem, eller? Vaddå hus???????????????????????????????????????? Har ni hittat något? Berätta`? Gråd? Å va spännande!! Nu håller jag stenhårt mina tummar för er! Du måste bara berätta! Har du förresten vaccinerat dej?

2009-11-03 @ 14:43:20
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0