Sicken helg....

Det har varit en tuff  helg med minimalt med  sömn...

Min systers son döptes i söndags och ingen mindre än JAG är fadder till honom :-) Resan dit blev tuff, pappakom hit redan  dagen innan eftersom vi skulle bege oss redan kl  på morgonen för att hinna dit i tid.

Hugo väcktes vid halv sex och packades in i bilen med pyamas på och en flaska välling att smaska på. På hela långa dagen så gnydde han inte ens till, verkligen superkillen!

Det var trevligt att få träffa min andra systers nya kärlek, han verkar vara en toppenkille för henne:-)

Kommentarer
Postat av: ida

mä! lisa är tredje syrran! jag är din andra syrra!

2009-10-05 @ 23:39:08
Postat av: Anonym

Du är lika aktiv som jag på att uppdatera bloggen :)

Har ni de bra? Är regnar de och tydligen kom de lite snö imorse. Vinterdäck...borde nog sätta på. Jaja, de lämnar jag åt gubben :)

2009-10-16 @ 11:21:52
Postat av: Annika

Ovanstående inlägg va ifrån mej.... glömmer ofta att skriva i mitt namn.

2009-11-03 @ 14:44:26
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0