Vilken dag...

Kanske inte så farlig igentligen, men lite småkörig :-)

Daniel skulle ha haft Hugo medans jag åkte till bvc så jag lät han få  sova lite middag så kunde Daniel ge honom lite mat när jag var på mvc, 45 min innan jag skulle vara där ringde äntligen Daniel, men han kunde inte ta Huggan för han hade det körigt på jobbet :-(

Fick tvingat upp Stackars Hugo snabbt  och slängt i honom några skedar burkmat. Vi han på håret kan man säga
och medans vi var där ringde läkaren och sa att Hugo skulle till näl och ta vaccinet.............i dag!

Vi lyckades med det oxå, så nu är hans 1a spruta gjord...

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej på er!!

Hur mådde Hugo efter 1:asprutan? Min kära "extra" mormor dvs Micke mormor ringde nyss och tjöta om detta vaccinet. Vi har bestämt oss för att Malte ska få det men hon ville absolut inte att han ska det. alla naturläkare säger att det är så farligt och att de blir sjuka om 20 år och blablabla.... Blir så trött på denna människan. SÅ TRÖTT!!!!!!!

Har ni de bra annars? Bor ni kvar? ;)

2009-11-20 @ 13:29:39
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0