Läääääääänge sen..

Ja nog  har det hänt en del sen jag skrev här sist bla.. så har vi flyttatännu har vi mycket kvar men det känns som  det börjar likna någon slags ordning :-) För hundarnas del så är det helt underbart här även om inte hundgårdarna är färdiga ännu, men att bara kunna släppa dom fri är så skönt.
Jag tror att alla viandra  också gillar det.. Fast lite fööör kallt här inne kanske, det som fattas  är snö, gudvad jag  längtar  efter det, kylan har ju kommit så varför kan flingorna inte bara dala ner????

Det som vart mindre kul  är att Hugo har varit dålig, Här om natten blev det ambulans in till östra eftersom han inte kunde andas (ush ush ush) Men nu är det full fart på han igen..

Kram allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men hööru!!! Har ni flyttat??? Nu måste du allt berätta :) Trivs du?

Längtar oxå efter kylan och SNÖ! Svårt att julhandla nu eftersom man inte vill dra ut kidsen mitt bland alla människor. Malte är vaccinerad men inte Malwa. Va iväg till Karlstad igår. Hann ingenting :( Kom dit sent ocg dagen bara försvann.

Avskyr när barnen är sjuka! Stackars Hugo men skönt att han är pigg igen. Malte är åter sjuk med feber. Han är sjuk jätte ofta så jag börjar fundera på om deär ngt fel på honom men folk säger att barn är sjuka. Själv var jag ganska frisk när jag var liten så för mej är detta jätte konstigt :/ Malte har nog varit sjuk en gång i månaden sedan i våras -höstblåsor, 3-dagarsfeber, feber utan anledning, förkylning... Tycker de är lite slitigt men så är de väl. Tjöt tjöt...

Vi i Stenungsund i helgen och tänkter på dej. Funderade på om jag skulle höra av mej men vi hade så fullt upp så jag hann liksom inte med tyvärr. Var hos min bror och syster och lekte med Maltes kusiner och en sväng i Göteborg på söndagen.

Hur mår du annars?

2009-12-11 @ 23:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0